فیلم پذیرایی ساده
متن دلخواه شما
سینمای ایران
سه شنبه 3 بهمن 1391 ساعت 17:42 | بازدید : 742 | نوشته ‌شده به دست علی داودی راد | ( نظرات )


فیلم پذیرایی ساده

فیلم پذیرایی ساده

paziraiisade فیلم پذیرایی ساده

اکران عمومی فیلمهای «پذیرایی ساده» از روز چهارشنبه هفته جاری(13 دی ماه) آغاز می شود.

فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» به کارگردانی مانی حقیقی، که در سی امین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، از روز چهارشنبه و در گروه سینمایی عصر جدید، اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، سعید چنگیزیان، اسماعیل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتی، فرهاد قائمیان، نادر فلاح، وحید آقاپور، محمدرضا نجفی، قربان نجفی و مهدی صباغی بازیگران فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» هستند.

فیلمنامه «پذیرایی ساده» را مانی حقیقی و امیررضا کوهستانی نوشته‌اند. پخش این فیلم برعهده هدایت فیلم است.

به گزارش سینما مهدیــ نت، فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» یکی از شش فیلم سینمایی است که حوزه هنری در لیست تحریمی و سیاه خود قرار داده و از اکران آنها در سینماهای تحت اختیار خود امتناع می کند.

آنونس فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» را از اینجا دانلود کنید

به گزارش سینمامهدیــ نت ، به نقل از ایلنا، نمایش افتتاحیه و اکران خصوصی فیلم سینمایی «پذیرایی ساده» به کارگردانی مانی حقیقی شب گذشته(15 دی) در سینما فرهنگ برگزار شد.

مانی حقیقی در ابتدای این مراسم با خوشامد گویی به میهمانان گفت: نمی‌توانم با کلمات بیان کنم که امروز چقدر هیجان زده هستم زیرا ساخته شدن این فیلم و دیدن آن با این شرایط و تحریم حوزه هنری مانند یک معجزه است و این حس که امروز خودمان فیلم بسازیم و خودمان فیلم را ببینیم فوق العاده است.

وی ادامه داد: من تا صبح می‌توانم درباره جفایی که امروز حوزه هنری به سینما ایران کرده است؛ حرف بزنم اما هیچ نمی‌گویم زیرا گردهمایی امروز درس عبرتی برای متحجرین است و حوزه هنری است که می‌خواهند جلوی فیلمسازی آزاد را بگیرند که بدانند نمی‌توانند جلوی این کار را بگیرند.

ترانه علیدوستی نیز با تشکر از حاضران گفت: امروز این صحنه‌ها بسیار زیباست و من از همه افرادی که آمدند تشکر می‌کنم.

امیر رضا کوهستانی نویسنده فیلمنامه فیلم نیز گفت: هر چند این فیلم امروز اکران شده است اما از لحظه ساخت تا پایان و تا همین چند روز پیش منتظر توقیف بودیم و فقط یک نفر بود که می‌گفت فیلم را اکران می‌کنیم و امشب شب او یعنی مانی حقیقی است.

در این مراسم جمع زیادی از هنرمندان سینما ادبیات و مدیران از جمله فرهاد توحیدی، لیلی گلستان، جعفر پناهی، حمید فرخ‌نژاد، سامان سالور، سید جمال ساداتیان، سروش صحت، مجتبی میر طهماسب، مهدی کرم‌پور، مریلا زارعی، حسن معجونی، هنگامه قاضیانی، محسن امیر یوسفی، سپیده حیدر آبادی، غلامرضا موسوی، مرتضی شایسته، امید روحانی، افشین یدا للهی، معصومه ابتکار، سوسن شریعتی، شایسته ایرانی، کاوه معین فر، بنفشه جهانگیری، ناصر تقوایی، کمال تبریزی، مرضیه وفا مهر، هومن بهمنش، امین موسوی، جمیل رستمی، ویشکا آسایش و مجید برزگر حضور داشتند.

 

userupload 2012 17498785271348302161.27 فیلم پذیرایی ساده

 

452mm فیلم پذیرایی ساده

 

safe6344614996531 فیلم پذیرایی ساده





:: برچسب‌ها: فیلم پذیرایی ساده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب